onsdag, august 16, 2006

It's hard too say goodbye

Alta next! En ny epoke i livet mitt er rett rundt hjørnet. Gleder meg som et lite barn på julaften, som er i ferd med å åpne opp julegaven fra mor og far. Spenningen er der, hva er det som befinner seg under det glansfulle papiret med de smilende nissene? Barnet har ingen anelse, men følelsen av at det er noe han eller hun har ønsket seg er definitivt tilstede. Sånn er det til meg og. Jeg aner ikke hva det er jeg har i vente. Opplegget vet jeg om, skjellettet, men hvordan året kommer til å utarte seg har jeg ingen anelse om. Men følelsen og forventingene om at året kommer til å bli strålende, spennende og supert er definitivt representert :D Jeg gleder meg sånn til å treffe alle sammen, både de jeg har utvekslet få og mange tastetrykk med på msn, og de jeg i dette øyeblikket ikke vet eksisterer. Samtidig er det med skuldrene senket at jeg reiser fra alle jeg har blitt så glad i. Men jeg trøster meg med at det kun er snakk om ni måneder. Bare et svangerskap det folkens! ”It’s hard too say goodbye”, synger Stage Dolls. Men min situasjon er heldigvis ikke like dramatisk som den var for Johnny. Og jeg har juleferie fra den 15. desember til 3. januar. Da forventer jeg sosiale happenings på rekke og rad!

Jeg har hatt en strålende sommer! Litt daff kan man trygt si da jeg ikke har hatt så mye å sysle med, men jeg har fått være med folket mitt, noe som jeg syntes var svært viktig før jeg skulle reise til kalde nord. Jeg ønsker alle sammen lykke til med det dere måtte ha i vente av militæret, studier, jobb, folkehøyskole, bibelskole og det jeg eventuelt har glemt å nevne ;) Det er bare å sende mail, brev og skrive kommentarer på bloggen min – jeg skal forsøke å være flink pike og oppdatere den jevnlig. Jeg vil svært gjerne høre hvordan det går med dere!

Avtaler som er gjort kommer jeg ikke til å glemme. Jeg lover! Tiden vil vise hva som skjer når jeg er tilbake igjen… Jeg er utrolig glad i dere alle sammen – ikke glem det

MEMORIES...


Tur til Nice med franskklassen høst 04

RR-leir 05 i Suldal av alle steder.

Rappelerte ned en 90 m høy demning :D

Mari og jeg fant Elvis 16.mai 05 ;)

Møtte Siri Lill for første gang i august 05. Var da ei tid det og ;)

Bussen brant opp på skoletur høsten 05. Venter på ny...

Gikk da lei av mafia etterhvert og

Dere er så diggbare!

Partners in crime! Ta vare på dere selv elsklingene mine...