torsdag, mars 08, 2007

Bildeglimt fra vinteren i Alta

Vi har utekino på tunet...
og nordlys...
og lavvo.
Klar for skitur i lysløypa
Skolen hadde soldag i januar og hilste sola velkommen tilbake på toppen av Raipas.
Maks fornøyd ;D
Eliane storfornøyd som alltid
Antonia og Sina koser seg i "solsteiken".
Kristina ruler på brettet
Nødbivuakken til Urseth og meg. Litt liten?
John Olav og Sandy sin var kanskje en smule større....



Ola viet Hile og meg i ishotellet. Sweet =)

Magnus sjekker ut sakene på det samiske markedet i Jokkmokk hvor vi var på klassetur

Anja, Ane, John Olav og SandySkoledag i Rafsbotn, alpinbakken i Alta Øytun x-games. Bæskades, mitt internat, kom på andreplass!

Sexye Silje - vant beste kostyme...
Sexye meg ;)
Anja har verdens mest sexye dunjakke
Arktis øver seg på skredsøk
På vei mot toppen av Laslettind
Sjekk været på vei opp mot toppen :D
Hele klassen på toppen.
Cecilie Skog og Rolf Bae kom til Øytun og fortalte om ekspedisjonene sine. Her med Arne
Arktis på tur
Kontroll?

Komtroll? leker gammel dame med leddgikt jeg :P
Er det kaldt varmer vi oss hos Arnstein...
Eller over bålet
Lager levegg før lønsjen kan nytes

Lars har fått rype i snara
Pysjamas partey på internatet. Tine, Kathrine og Hilde
Ola og Chroistoffer vrikker hoftene til heftige rytmer ;)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

heia Kristin!!! :D
Så kosli å hør fra dæ igjæn! D høres ut som du storkose dæ! Vældi fine bilda åsså! Bli jo nesten litt sjalu her æ sitt å streve me en oppgave om hygiene...yeah yeah! du må kos dæ videre no da!

Stooooor klæm fra Toril :D

12:57  

Legg inn en kommentar

<< Home