fredag, januar 12, 2007

Godt nytt år folkens!

Jeg ønsker alle kjente og kjære, nærme venner og de litt lenger bort, familien og alle andre som måtte lese dette et riktig godt nytt år! Tusen takk for året som nå er forbi. Jeg har en svært god følelse for året som såvidt er begynt. Tror jeg kommer til å få det knall ;D

Tirsdag den andre januar klokken 24.00 var jeg endelig tilbake til Øytun igjen. Jeg måtte vasse i snø for å komme fram til inngangsdøren, lykke =) Det er perfekt skiføre i lysløypa og forholdene i skibakken kunne ikke vært bedre. Jeg har så vidt begynt med telemark valgfag. Jeg fikk beskjed om at jeg vet godt hvor skiene mine er, men må jobbe med å bli tøffere. Jeg liker ikke følelsen av å ikke ha kontroll, skummelt det. Men skal bli flink jeg! Spøkene nattestid har tatt seg opp nok en gang. Natt til lørdag tok en gjeng å sperret igjen inngangsdøren til Raipas med haugevis med snø. Umulig å åpne opp. Eliane, Majliz og jeg var på tokt og tømte klesskapet til Christopher og Fredrik for klær. Klærne la vi i svartsekker og gjemte på kjøkkenet til Pæska (et annet internat). Laget dobbeltseng til dem gjorde vi og. Rommet til John Olav og Steinar speilvendte vi. Ikke like artig når det er jeg som blir vekt med korsang midt på natta. jaja.

Dagene har gått med til telemarkskurs og en dagstur på ski med klassen. Sikkerhet i vinterfjellet har vi lært og, i morgen skal vi lære om skred. Telemarkskurset er knallgøy! Til nå har det vært lek og morro for å få bedre balanse, men neste uke skal vi lære svingeteknikk også. Jeg gleder meg :D Jeg har fått låne telemarkski av Thor Helge. Han tilbø seg å låne dem bort da han hadde kjøpt nye. Maks snilt! Mine skal nemlig brukes på fjellturer og, telemark med skismørningski fungerer ikke så bra...

http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908 --> Link til musikkvideoen til "botten anna". maks lol