mandag, mai 28, 2007

Et helt vilt år!

Da er øytunåret over. Et helt vilt år, på alle måter. Det er trist og vemodig, samtidig som at det skal bli godt å komme seg videre. Jeg savner arktishumoren, å tenne bål, turene, bæskades, påfunnene om natta og min kjære far og min lillebror. For tiden skjer det ikke så mye siden alle er travelt opptatt med skole og eksamener. Jeg traff igjen Sandy, Anja, Ane og Therese fra arktis i byen på fredag. Det var maks koslig. Gjett om jeg savner dem enda mer nå...

Jeg har fått meg leilighet på Ila og skal bo med fire andre. Leilighetskontrakten er underskrevet og jeg gleder meg til å flytte inn i juli! Ellers så skal jeg jobbe på sykehjem i sommer og stå stand for øytun på skjærgårds. Nå har sola tittet fram og, så da blir det vel piknik i nærmeste fremtid. Om bare jordbærene kunne bli billig snart!