fredag, juni 22, 2007

Sommer er herligt!

Jeg lever et bekymringsløst liv for tiden. Dagene går med til å jobbe, treffe venner, trene og nyte finværet når det titter fram. Her i heimen skifter vi ut alle vinduene, så å sove lenge om morningen er umulig. Jeg har vært eksamensvakt på Sverresborg ungdomsskole, også har jeg hatt noen vakter på Brundalen sykehjem. Det er mye mer slitsomt enn jeg hadde trodd, og mye å sette seg inn i av rutiner og de enkelte pasientenes behov. Men utfordringer liker vi og jeg trives godt. Et par øytuntreff har det vært og når de spreke sykkelbabsen og -boysen hadde hviledag i bartehovedstaden. Mia var på besøk sist uke, og i morgen skal jeg treffe Ingunn som er på besøk hos Therese. Jeg gleder meg!

Mari min fylte 20 år den 16. juni! Gratulerer med dagen som var jenta mi. Jeg koste meg masse på bursdagsvorset ditt :)