torsdag, januar 03, 2008

Godt nytt år!

Mye har skjedd siden sist jeg lot høre fra meg. Arktismagnus har påpekt at det kanskje begynte på bli på tide med en oppdatering. Så nå kommer den :)

Jeg har begynt å studere industriell økonomi og teknologiledelse på Gløshaugen i Trondheim, og trives veldig godt med det. Det er mye stress i perioder, men som Winston Churchill en gang sa: "if you're going trough hell, just keep going". Jeg kunne ikke tenkt meg å studere noe annet, og føler at jeg har havnet på rett sted. Jeg jobber fortsatt på Brundalen sykehjem og har turnus hver tredje helg. Det er godt med et lite avbrekk fra studie fra tid til annen og jobben er en fin måte å få tankene over på noe helt annet.

Jula gikk mest med til jobbing, men nyttårshelga hadde jeg helt fri. 29.12 - 01.01 var det nyttårstreff på IMI Stølen for øytunkullet 06/07. Vi var litt over seksti stykker og dagene gikk med til å stå på ski i bakken og teste ut curling. Jeg hadde glemt hvor gøy det er å kjøre telemark og er nå på jakt etter et par gode telemarkski. Det blir virkelig ikke den samme kjøreopplevelsen med fjellskiene mine. Det var veldig hyggelig å treffe igjen alle sammen.

Jeg håper alle har hatt en fredfull julefeiring og ønsker dere alle lykke til videre i år 2008!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yo!
Endelig!
Bra så mange kom til Oppdal

07:40  

Legg inn en kommentar

<< Home